Sponsoring
Sponsor worden bij DOSC; uw mogelijkheden op een rij!
DOSC een financieel gezonde vereniging, maar ook wij kunnen niet zonder de goede wil van sponsoren. DOSC zet sponsorgelden in voor sportplezier en sportieve prestaties van de leden en het bouwen aan kwaliteit van de club. De sponsorcommissie heeft als belangrijkste doelstelling het opbouwen van een duurzame relatie met onze sponsoren. De commissie realiseert dit door meerdere contactmomenten te creëren met de sponsoren en hen te betrekken bij onze vereniging.
Een aantal van onze sponsormogelijkheden uitgelicht:
Wedstrijdshirt sponsor
Wat is leuker dan uw eigen bedrijfsnaam op het officiële DOSC wedstrijdshirt te zien staan! Meer weten ? Neem dan contact met ons op en we bespreken graag de mogelijkheden in een persoonlijk gesprek.
Bord Sponsor
Voor de sponsorborden (naast het hoofdveld, aan het terras of achter het hoofdveld) worden éénmalig productiekosten gerekend. Klik hier om onze voorbeeld sponsor overeenkomst te bekijken.
Club van 100
In 2022 is de “Club van 100” opgericht. We bouwen aan een club van honderd mensen die de vereniging met €100 (een hoger bedrag mag natuurlijk ook) per seizoen te steunen. De opbrengst van de “Club van 100”wordt besteed aan een doel dat de hele vereniging ten goede komt.
DOSC is enorm dankbaar voor de betrokkenheid van de “Club van 100” leden. Om deze dankbaarheid te tonen krijgen zij een gegraveerd naamplaatje op het bord van de “Club van 100” in de kantine van het paviljoen.
Wilt u ook lid worden van de “Club van 100”? Of kent u iemand die lid wil worden? Voor €100 per jaar steunt u DOSC op een bijzondere wijze. Mail ons dan. U kent het spreekwoord wel: Vele kleintjes maken één grote.” Dat geldt ook voor onze “Club van 100”.
Kledingsponsor van een jeugdvoetbal team
Altijd al het team van uw zoon of dochter willen sponsoren? Dat kan! Sinds 2020 biedt DOSC met partner Paul Pessel & Hummel een nieuw concept. Het is mogelijk om een team te voorzien van kleding (trainingspakken, inloopshirts, truien) of bijvoorbeeld tassen (officiële wedstrijdkleding is uitgesloten). Deze producten zijn makkelijk online te bestellen bij Paul Pessel Sport via deze link. Zo kunt u op een eenvoudige manier het team naar keuze sponsoren.
Meer informatie
Meer weten over uw mogelijkheden voor een sponsorschap?
Heeft u interesse in het sponsoren bij DOSC? Neem gerust contact op met een van de leden van de sponsorcommissie? Stuur een mail en wij vertellen u graag meer!
Verder lezen over ons sponsorbeleid?
In ons beleidsplan leest u meer over het algemene beleid ten aanzien van sponsoring, over de eisen die gesteld worden aan de omgang met sponsors & sponsoring in de vorm van een gedragscode. Voor vragen over de inhoud van dit plan kunt u terecht bij de voorzitter van de sponsorcommissie. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met één van de overige sponsorcommissieleden.
Onze sponsors
Hoofdsponsor
Remia bestaat al zo’n 100 jaar en vond al meer dan 50 jaar geleden fritessaus uit. Veel van onze sauzen zijn onafhankelijk getest* door verschillende onderzoeksbureau’s en als lekkerste beoordeeld. Bovendien bereidt Remia alle sauzen duurzaam en 100% klimaatneutraal. Hier vind je alles over Remia!
* Als lekkerste getest door Essensor in 2020: Remia Fritessaus Classic, Mayonaise, Curry, Ketchup en Satésaus.
Remia is als toonaangevende maker van sauzen, dressings en vetten inmiddels niet meer weg te denken uit de levensmiddelenbranche. Onze lekkere sauzen en andere smaakmakers, spraakmakende campagnes, product- en verpakkingsinnovaties hebben van Remia een sterk merk gemaakt. Basis voor het succes van Remia is de diepgewortelde ondernemersmentaliteit die zich kenmerkt door zelfstandigheid, nuchterheid en voortdurende innovatie waarmee we anticiperen op de ontwikkelingen in de markt.
Remia is een dynamisch familiebedrijf, waar ruim 400 werknemers dagelijks werken aan de beste producten. Sinds jaar en dag wordt in Den Dolder een breed assortiment aan sauzen, margarines en vetten geproduceerd. In het sauzenhart van Nederland worden producten gemaakt die zowel in Nederland als in de rest van de wereld dagelijks worden gebruikt door consumenten en food professionals.